2011-04-02

Nadworna Komediantka

To było miesiąc temu już. A dokładniej to niecały miesiąc, bo 5 III to było.
Poli należą się za te zdjęcia wielkie podziękowania, to chyba moje ulubione mojego autorstwa zdjęcia z jej udziałem. I chyba moje ulubione jej ogółem - nie tylko mojego autorstwa też. 
Pola jest niezastąpiona, a Andzia trzyma blendę na tyle dobrze, że chciałbym żeby trzymała ją jeszcze nie raz!
Powoli nadrabiam zaległości na blogspocie, jeszcze czekają zdjęcia z Martą do wrzucenia ich tu. Może za tydzień jakoś zaistnieją tutaj. Tymczasem zapraszam do oglądania tych poniżej, będę wdzięczny także za wszystkie ewentualne komentarze+opinie+odpowiedzi na pytanie : Które z tych zdjęć podoba Ci się najbardziej? Dzięki z góry!
Tomek + Pola + odrobina Andzi + 50mm 1.4






















danke schön