2012-02-04

Simona

be my fan on facebook! -> click

Czy mogłem wymarzyć sobie lepszy powrót do świata fotografii?
Simona z Wrocławia (KLIK). 4 lutego niesamowicie szczęśliwym dniem. Zdjęcia wyskoczyły same, niewiadomo skąd  i tak nagle. Jestem niesamowicie z nich zadowolony, moim zdaniem są to moje NAJLEPSZE zdjęcia. Czuję, że są przełomowe, że coś się zaczęło zmieniać, że powinienem jak to Pola napisała 'na stałe przeprosić się z aparatem'. Łącznie 6 godzin ciężkiej roboty. Ciężkiej - ale jak niesamowicie przyjemnej i dającej tyle satysfakcji i tyle ... zmęczenia. Zapraszam do obejrzenia, wybrałem tutaj na blogspota wg mnie najlepsze. Będzie miło widzieć jakieś opinie, komentarze, więc śmiało dzielcie się ze mną tym, co myślicie. I dziękuję, że w ogóle tu wchodzicie.
Kilkanaście stopni na minusie, a ja znowu wyjdę na balkon, co by ochłonąć od tych emocji. Uwielbiam to.
Mais je suis un artiste
Wszystkie 50mm 1.4
Pytania? KLIK